*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日都係訓足成日lu!!!4點鐘起身!!!!! 唉....我記得媽咪同我講過既說話呀>0<" 話我搵唔到學校呢就要去美國!!我唔想去呀>□<" 重要呢我同wing唔同校lu!!!唔知會唔會咁fd呢!!!! 其實我以經知道唔會架啦!!!因為我同佢都會結識1d新既fd!! 又點會好似以前咁fd呀!!!"不過wing佢今日sd左個sms黎wo!! 話我同佢小左野傾>﹏<""同埋佢會陪我24號返上去!!! 24號屎忽豪生日呀!!!佢話我地雖然唔同校都一樣會咁fd!!!希望la! 重有哥子[小祖]佢話佢可能要過英國wo!!!唉..我唔想哥子去英國!! 如果佢去左就要5年先返黎>□<"" 今日好似好多人要離開我咁囉>0<"" 煩=0="夜晚就同ka豪兄傾計!!!!ka豪兄佢打歌俾佢個fd聽!!! 不過又叫我打wo!!咁未打左陣囉=0=""佢個咸濕鬼成日叫我 屎忽精!!!我要殺死他!!!佢4點幾個時話要訓!!哈"不過佢訓唔到 因為我sd sms阻住佢訓!!!哈哈!!佢個8痴精又同我玩wo!!! 玩左陣佢真係訓lu!咁我又唔阻住佢訓na!!!琴晚5點同我細佬 嘈左陣""ha!!!我嘈贏左= ="因為根本係我岩!!卡卡"" 朝早本身諗住同媽咪去飲茶點知爸爸佢未起身wo!!! 咁就同麻麻去飲>0<""琴晚聽媽咪講話我可能讀鐘聲呀"" 同細佬佢一間=0=""不過讀鐘聲都幾好既!!!ka"" 3個希望""ka!!! 希望錫我既人唔好離開我" 希望我有書讀" 希望我既哥子同fd子留係我身邊 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-09-06 09:52 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||