*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日都係訓足成日lu!!!4點鐘起身!!!!!

唉....我記得媽咪同我講過既說話呀>0<"

話我搵唔到學校呢就要去美國!!我唔想去呀>□<"

重要呢我同wing唔同校lu!!!唔知會唔會咁fd呢!!!!

其實我以經知道唔會架啦!!!因為我同佢都會結識1d新既fd!!

又點會好似以前咁fd呀!!!"不過wing佢今日sd左個sms黎wo!!

話我同佢小左野傾>﹏<""同埋佢會陪我24號返上去!!!

24號屎忽豪生日呀!!!佢話我地雖然唔同校都一樣會咁fd!!!希望la!

重有哥子[小祖]佢話佢可能要過英國wo!!!唉..我唔想哥子去英國!!

如果佢去左就要5年先返黎>□<""

今日好似好多人要離開我咁囉>0<""

煩=0="夜晚就同ka豪兄傾計!!!!ka豪兄佢打歌俾佢個fd聽!!!

不過又叫我打wo!!咁未打左陣囉=0=""佢個咸濕鬼成日叫我

屎忽精!!!我要殺死他!!!佢4點幾個時話要訓!!哈"不過佢訓唔到

因為我sd sms阻住佢訓!!!哈哈!!佢個8痴精又同我玩wo!!!

玩左陣佢真係訓lu!咁我又唔阻住佢訓na!!!琴晚5點同我細佬

嘈左陣""ha!!!我嘈贏左= ="因為根本係我岩!!卡卡""

朝早本身諗住同媽咪去飲茶點知爸爸佢未起身wo!!!

咁就同麻麻去飲>0<""琴晚聽媽咪講話我可能讀鐘聲呀""

同細佬佢一間=0=""不過讀鐘聲都幾好既!!!ka""

3個希望""ka!!!

希望錫我既人唔好離開我"

希望我有書讀"

希望我既哥子同fd子留係我身邊


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-09-06 09:52 AM