*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日一起身就坐坐到睇美麗在望啦* 睇完美麗在望啦*睇睇下牙b黎左拎 天才再現個本書仔*之後傾左d冇聊 野就走左啦佢"咁我就係道睇十兄弟" 真係超好睇呀*今日先睇到第8集咋* 第9集又未出wo*勁8痴囉" 依家日日都睇下出左未=0=" 不過我鐘意睇呀*吹bb咩=w="琴晚勁 低能發左個夢係道索k=w="跟住傾電 話個時同牙wing講啦佢條仆街又串我" =v="你好野記住你kaka*5點幾個陣同 個低能"怡"童[好明顯話緊邊個啦]出街 去左食野個陣見道釋記D Kid子囉** 唔知佢地重咩囉"我同WING入黎個陣 佢地好唔知點囉*搞到我地超無奈" 然後就去買禮物俾豪Q"哈* 30號佢生日啦wo*買咩就唔講啦* 之後行下啦又撞返黑柴*重有D人 問某個人囉電話tim哈哈**返屋企 玩陣電腦就訓教lu*今日一樣唔係幾開心 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-09-29 09:40 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||