*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
13/01 今日返學啦"返9:00*我又遲到... 成9:30成返到去..一返到去就做實習啦" =V="頂..早知早D返同左寶琪一組囉,,, 唉..算NA"點知我又唔記得左按摩既程序=.=" 重唔記得左好多野=V="唉,,死啦我失憶啦><" 好過又落堂/.\要去上英文..無心機上.. 係道玩,,到左上商業軟件=X="電腦堂.. 彩佢都傻GE"比我都玩電腦啦=V=" 之後ON左IcQ同MsN WO*咁就好無聊NA" 就ADD下SiNg SiNg啦*咁就同佢玩msn" 之後重玩埋SMS=W="2樣一齊玩..我幾叻XD" 老公>3<"記得你今日講過既野*同埋記得今日既日子* L LOVE U*>3<"" BY"笨子 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-01-15 03:52 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||