*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
10/02 今朝早返學NA*上堂=C=睇衰鬼上帝*都幾好笑既!! 睇完就食lunch lu*LUNCH個陣見到隻貓貓* 原來人地比架WO*咁牙瑩就囉左隻*搞到我又想養 返貓貓><"上電腦堂隻貓貓係道訓教=-="" 放學就去買貓糧陪牙瑩..之後我去左屯門幫媽咪囉褲* 好在COOL WIN提我囉*唔該晒你>V<" 返到屋企訓左張床道同WIN先生玩SMS!!!!!!!!佢話佢 12點前會返又好同佢賭下先*之後佢真係12點前返囉!!!! GDBOY"XDDD*11點幾定12點就同佢傾電話啦* 佢臭臭呀!!!!!咪沖涼就訓教"EEEEEE [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-11 12:27 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||