*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
07/02 琴晚無訓過教>"<12點定唔知幾點同腸仔傾到 3/4點跟住就同COOL WIN傾NA*傾到朝早話 去食早餐8點幾=W="THEN軒仔打黎話佢起左身整 完野打比我=.="COOL WIN又話整完野打比我* THEN應承左2個*就同軒仔講話同埋COOL WIN去 食早餐...佢話要返學唔去=V="咁我就去左屯門西鐵站搵 COOL WIN之後同COOL WIN行返去西鐵站=.="無聊的* 佢係咁串我囉>.<"衰!!!!!跟住COOL WIN走左我搭西鐵去朗屏 搵軒仔*見到佢個FD"FUCK*佢同佢個FD又係咁串我=V="激死 返到學校...好似無遲到,,THEN第1堂我就有上既之後就訓訓訓 放LUNCH就同牙瑩.寶琪去食飯=V="超餓...食完返去上堂又訓訓訓 THEN最尾個堂教性教育=.="本身都好想聽之後訓著左=.=" 一放學搭車返到屋企即刻訓=V="到到11點先起身打算再訓過=.=V [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-08 12:12 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||