*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
23/02 今日真係有D唔開心LO**唉,,算NA* 今日起身食野食完就換衫出去見社工!!!!同佢傾左好多野** 之後以後都唔洗見佢LU"XDDD見完打比HUSBAND佢同我 講佢去左燒野食WO"問我去唔去,,之後我諗緊NA*之後都係 唔去NA*因為HUSBAND講左D野..重搞到我好唔開心>"< 之後我嬲左佢...自己一個係吉島行左陣,,,自己冇晒錢又要 買野,,又睇到野想買又買唔到果陣原來好慘=.=" 返到屋企,,以為佢會打黎點知到到9點先SD個信息過黎... 算NA*最後我都冇嬲佢...之後10點我打比佢諗住問佢返未NA 咁佢話一陣之後話收線..本身都諗住玩下唔收住GE" 不過佢講左D野LO,,咁咪算LO"咪收線LO!!!!唉,,算NA"唔講NA 心痛ING [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-23 10:14 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||