*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
21/02 今日比老公嘈醒左>V<"一起身聽到老公把聲真好!! 我又冇返學LU"重比老公鬧TIM=0=""跟住我好悶* 就係咁自拍NA"自戀狂又返黎NA*XDDD""THEN 影完就諗左好多野"諗到自己真正既朋友係邊個!! 重諗今次又會係點呢個下場..真係唔知* THEN又諗我係咪應該唔好踩咁深呢!!!不過諗依D野 有咩用BO"笨子始終係笨子"永遠都係咁*明知事實 將來既係點都要死踩爛踩...不過都唔會有邊個明我講咩架NA" 只可以講....不想不能自拔=0=" 讓我死心去愛"最後只是痛哭一場!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>"<
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-22 02:06 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||