*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

 21/02

今日比老公嘈醒左>V<"一起身聽到老公把聲真好!!

我又冇返學LU"重比老公鬧TIM=0=""跟住我好悶*

就係咁自拍NA"自戀狂又返黎NA*XDDD""THEN

影完就諗左好多野"諗到自己真正既朋友係邊個!!

重諗今次又會係點呢個下場..真係唔知*

THEN又諗我係咪應該唔好踩咁深呢!!!不過諗依D野

有咩用BO"笨子始終係笨子"永遠都係咁*明知事實

將來既係點都要死踩爛踩...不過都唔會有邊個明我講咩架NA"

只可以講....不想不能自拔=0="

讓我死心去愛"最後只是痛哭一場!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>"<

老公]]"

           我平凡以不漂亮為何U愛上了ME=0="
           今日聽到U話1個月*其實ME都心諗1個月我真係同你...."
           我又點呢,,無野???開心???定喊到隻眼腫晒AR???
           到時我都唔知點LU*不過學你講隨緣NA!!
           不過你要知笨子在唔係以前既笨子-W-"
           真係想拍長拖呢!!!!不過真係得先算NA=.="
           唔知到時問題係出現你身上定係我呢*&"
           真係好難估計*希望冇依1日NA[不過是傻的思而且]
           PS:+++不要在我面前提及你的舊女友\"/ME IS醋狂++++++
               我不夠漂亮"性格也不太好>0<"
         

        ↑↑↑↑↑↑↑↑以上係我自己都覺得8痴既無聊作↑↑↑↑↑↑↑↑


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006-02-22 02:06 AM