*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日4點同WING去左睇戲呀!!!!

睇千杯不醉呀"睇6點個場!!!今日落好多雨呀"

又好凍!!!我好凍呀> <"重淋濕晒!!!

睇左千杯不醉真係好搞笑呀!!不過楊千樺喊個段好感動!!

 睇緊哥時覺得勁勁勁凍呀> <"凍死我..."

睇完去搭車!!!坐係架車道我諗左好多野!!!覺得自己失去左一份溫暖!!

依份溫暖得3種有比到我1.屋企人2.朋友3.愛人!!!!

依3種我根本就冇呀!!!!我好痛呀> <"雖然人人都覺得我好開心""

但我心裡面點諗根本就冇人知!!!唯一知既都可能係我牙哥!!

所以晚夜就同牙哥用咪咪傾計仔啦!!!ha!!今日又同牙哥傾心事!!

我係依份溫暖道至係感覺個2種係重會俾我有小小感覺!!!

就係朋友同屋企!!!依愛??我根本就唔知係咩!!!

 根本我就唔值得人愛or根本冇人會去愛我!!可能牙哥講得岩時神未到!!!

好""我只好等!!但最終我等返黎既結果可能都會一樣!!就係散..傷心"

救命呀!!!我唔係唔想去愛呀!!係根本就唔會比到一份信心我呀!!!

同埋牙哥話我好依靠人!!!係""我都覺""但係我根本就了解唔到自己!!!

朋友又係咩愛又係咩呀??朋友只係一個雙面人""你根本睇

唔出佢真定假!!愛?只不過係令自己傷心既一段故事""

我認我係一個好易愛一個人..但點呀?我愛人唔代表人愛我"

ok!!就算我真係有人愛"咁又點根本冇人會受到我既野蠻"

牙哥佢都講過我係好大少姐脾氣"但係,,,

'我只係會對我屋企人say no""但對住朋友,,唔識既人"

我都好難會say no"可能我太過就我d fd"可能你地

唔認同我係咁既人""但我自己問心無愧就得啦!!我對人好人地

會對我好咩""依d野我唔信!!但如果對一個人好人地又開心既我會去做!

所以我好多野都唔識say no!!有時我真係想好自私霸住錫我既人"

但冇用!!如果哥個人真係錫你""你唔洗開到口佢都會錫會照顧你!!

我真係好開心識到牙哥架!!因為佢真係教左我好多野呀""

同埋我好多謝佢依2日係咁聽我數苦呀>3<""

多謝需哥>3<""


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-21 05:38 AM