*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日我7點鐘就起左身=-="" 坐左陣牙麻就問我去唔去飲茶,,咁我就跟左佢去啦!! 飲完就返屋企啦!!!返到屋企9悶-0-"" 悶到唔知幾點牙哥ONLINE打歌"正正!!又可以聽到歌打歌仔>3<" 打打下哥子要食飯WO!!! 咁我就幫佢打左陣@@"本身都幾好既!! 之後哥話要散場咁我就係咁吹雞!!哈搞到哥子冇得散場!! 牙哥打左一陣又唔打啦><"轉左俾我打D!!!我打到咁"D人走晒啦!!呵" 今日好開心呀"多左個打歌既哥子就係琪咀>3<"錫晒你唷!!! 唔知點解我一多人就會打得勁差=-="想死呢!!!! 唔知點解今日會有見多人ADD我囉!!搞到我又發脾氣!! 依家1點36分,,,我好驚呀!!冇LALA超大風WO!!!嚇死人咩!! 我最錫係我D牙哥>3<"因為佢地都好錫我也>3<"
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-14 01:37 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||