*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
我覺得我自己變左呀!!!雖然冇人話過我變左但我知 我真係變左好多呀!!!變好定變懷我都唔知呀?? 今日返去屋企LU!!!心係咁諗會唔會俾人鬧呢... 搭船哥陣我諗左好多野呀!!!諗自己有幾多真心既fd!! 諗自己係咁多次拍拖之中邊個先係我對佢認真!!!諗我認唔認該 再浦!!!諗我認該點對我媽, ."諗自己點樣去改變自己,," 點解我會諗咁多野我都唔知!!可能自己覺得好多好多野都係錯架!! 有d野我真係好想講出黎!!但講出黎既話可能會冇fd做! 又或者可能....我都想像唔到呀!!唉. . .好煩呀!!! 對自己真心對自己好既..我自己最清楚!! 係船訓醒唔知點解好自然邊個我都唔想理,, 返到屋企...我即訓. .邊個叫我都唔理!!!我做既係岩定係錯呢??
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-13 09:54 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||