*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日早上唔知幾點同杰傾計!!!! 傾到10點左右啦,,,呠*我又訓著左啦!!! 跟住杰佢打黎><"我就鬧佢,,對唔住呀!!我就是這樣的!! 一訓就唔理3,7廿一鬧左訓完再算-0-"SOR唷>3<" 死臭杰!!!我打左日記啦,,,乖唔乖先?唔好再吹我啦,,,我會乖乖的打 日記>3<”你都要乖乖的同我出街=V="生活實在太無聊了!!! 為有找你數數苦=V="出出氣我知你唔介意既!!你咁好人*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-02 09:24 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||