*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
我又成晚冇訓過教啦><" 係超級超級眼訓呀,,,,出左去同爺爺麻麻飲茶* 我見到D呠仔榚我就買左一個*麻麻俾錢!!哈! 好耐冇食過LU*返到屋企睇孫悟空跟住眼十月初五的月光* 跟住又訓著左訓到3點WING打黎* 之後佢過左黎我屋企!!!囉左D野就走左啦>0<" 好開心聽日去XX啦!!!!不過都好驚!!! 好驚媽咪同爹DA都唔俾我去><" 但求神拜佛到依俾!!!到左1點鐘打歌*一個人都冇叫到.. 就係放左個ip係個牌道^^"今日我聽到個人話有某人做了dj"十分驚訝囉!!!
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-06 08:06 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||