*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日係媽咪生日也*我地就出街食飯啦!! 行出去搭車個陣因為某人打俾我咁我未同佢傾囉*之後我細佬 就勁跑囉,,唔等埋我!!正一死PK黎架><"咁我就自己 搭車走啦,,去到重要俾我牙媽話囉..算今日佢生日唔駁佢嘴!!! 咁我地就去左食韓國野..但唔記得左個間野叫咩名LU! 有時好憎我細佬囉..今日媽咪生日佢係道發媽咪脾氣同 係道左叫右叫媽咪做野wo!!真係好衰囉* 返到屋企好眼訓就訓左啦!!今日冇得睇危險人物呀><" 媽咪生日快樂>3<" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-14 01:41 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||