*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日返學唷...好叻咁7點鐘起左身!! 洗完頭就返學啦..嘩!!原來個頭都幾紅下所以入唔到學校門口 為有遲到啦!!返到去好似以前咁上課室* 坐到9點小息啦..小息之後又排過隊..唉!!想晒死人咩* haha!可能今日係最後一日啦so冇捉到我個頭!!yaya 排完隊上禮堂,,悶到爆呀!!之後有個/\/\!ss係道講野!! 我係咁同隔離個個胡小怡講話咩個/\/\!ss係鬥雞眼個d笑死人* 放學去左陳姑娘道交學美容個d錢!!仆街媽咪今日冇俾錢我搞到要我自己俾><" 得返20..之後就同胡小怡去良景道買大快話活去我屋企食! 等緊個時見到一個男一個女既細路wo!2個都好令仔好令女! 之後搭輕鐵返屋企..返到屋企玩電腦*超爆搞笑囉!! 我同胡小怡係咁講食個豆沙包包包包,, 搖控電流招招招招.."同d人講以為我地2個傻左=0=" 夜晚9點幾訓著左..之後12起身又玩電腦!!kaka [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-14 02:07 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||