*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
一訓醒食左個米粉就出左門口搵學校啦!! 咁WING姐佢呢,,好醒呀!!!買噴髮劑買黑色變左綠色!! 佢幾YEAH呀!!!重要噴左D係我個頭道先=-=" 搞到我要係咁用紙巾抹個頭WO><"搭到去屏山就行去柏裘啦,,, 拍裘個條行好恐怖囉,,,由其佢隔離果間學校,,,達德呀!! 人地話死過好多人架><好驚呀!!痴線架,,柏裘都要50平均分??玩野咩! 我得27,12平均分!!!分明玩野=-="臨左見唔成架啦!! 之後過元朗食野食完野過智樂!!!買耳環..之後返屋企!! 之後好冇聊!!!係咁-0- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-16 10:05 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||