*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日起身返學賣書!!!我遲左返so要等到1點半!! 咁我就同wing一齊等啦...等下等下去左問陳姑娘囉表啦* 因為暑假咁悶要搵d野黎做咁我地就參加左個個咩美容計劃啦!!! 幾好呀..淨係返星期5咋!!!之後我地就去見社工!!個個社工叫我地參加 個個咩咩wo!逢星期3返不過都冇咩野玩既*見完囉埋係學校賣唔到 既書囉去華都賣--pk!!!一本都賣唔到囉*我d書書新架><"我都未讀過=0=" 頂你呀><"好悶就同wing去食野食完野就行街街買指甲油^.^ 行完係kfc坐...坐都好悶打左俾wing個fd!!!之後過左山景傾計!!! 個個死肥仔串到爆囉=0=""9點幾搭車返屋企!!睇危險人物* 之後就傾電話訓教!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-13 12:49 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||