| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
| 希望你快d好番啦. |
分類: 未分類 |
今日同timothy[billy].+2.肥銓去醫院探+2的呀哥.[乾哥哥]譚某人.
我地到左好耐.+2仲係mk度shopping...+2叫我地去先...
我地去到之後.見到佢daddy.媽咪.係度...過左冇耐就走左...
傾傾下.先記得我摺左30隻紙鶴.同有張卡要送俾佢
我即刻拉左timothy出去間房搞掂佢...點知漏左1樣好重要的野.
我地寫好之後.5記得+2未寫...但timothy已經俾左譚某人睇...點佢T佢話'當冇睇過...'[好野到佢呀]
跟著有姑娘黎送飯俾譚.點知果姑娘叫我地餵佢食...有冇搞錯.d服務咁差既.影響我的夢想職業[醫生]
好采都冇餵到.冇幾耐.+2同西瓜.stephanie黎左.我就叫佢地搞埋張卡.正式送左俾譚.
內容都係希望佢快d好番果d啦.
探完之後.大家就各自走人.我就同T陪佢行去搭車...鬼咁遠...行到我死死下...佢仲勁好氣..証明係我的問題...- -
行到咁上下.我見到有架van仔.就狂跑.上到車就同T講bye-bye
最後就番屋企走人啦.
|
| 發表時間:2009-05-03 11:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 49 | »
|