MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

✖yiman✖
為何不把回憶好好留住?要讓它逝去?我的1點1滴...都已流在這個blog裡...
yiman0723
暱稱: ✖yiman✖
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
各位飯子.我轉blog啦
好難呀...這是報應嗎?
對5住~
第1次...去睇演唱會
搞嘜呀?
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Star Cafe 音樂版
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 147
今日人氣: 17
累積人氣: 1557
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
★獅子座★
time
2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


希望你快d好番啦. 分類: 未分類

 

今日同timothy[billy].+2.肥銓去醫院探+2的呀哥.[乾哥哥]譚某人.

我地到左好耐.+2仲係mk度shopping...+2叫我地去先...

我地去到之後.見到佢daddy.媽咪.係度...過左冇耐就走左...

傾傾下.先記得我摺左30隻紙鶴.同有張卡要送俾佢

我即刻拉左timothy出去間房搞掂佢...點知漏左1樣好重要的野.

我地寫好之後.5記得+2未寫...但timothy已經俾左譚某人睇...點佢T佢話'當冇睇過...'[好野到佢呀]

跟著有姑娘黎送飯俾譚.點知果姑娘叫我地餵佢食...有冇搞錯.d服務咁差既.影響我的夢想職業[醫生]

好采都冇餵到.冇幾耐.+2同西瓜.stephanie黎左.我就叫佢地搞埋張卡.正式送左俾譚.

內容都係希望佢快d好番果d啦.

探完之後.大家就各自走人.我就同T陪佢行去搭車...鬼咁遠...行到我死死下...佢仲勁好氣..証明係我的問題...- -

行到咁上下.我見到有架van仔.就狂跑.上到車就同T講bye-bye

最後就番屋企走人啦.

發表時間:2009-05-03 11:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]