MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

✖yiman✖
為何不把回憶好好留住?要讓它逝去?我的1點1滴...都已流在這個blog裡...
yiman0723
暱稱: ✖yiman✖
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
各位飯子.我轉blog啦
好難呀...這是報應嗎?
對5住~
第1次...去睇演唱會
搞嘜呀?
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Star Cafe 音樂版
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 147
今日人氣: 41
累積人氣: 1605
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
★獅子座★
time
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


有冇搞錯... 分類: 未分類

今日朝頭早.我又遲左起身.汁書包的時間又少左.搞到我汁野都汁少左.

臨出門口前.我同我呀媽講.我份英文self study kit 5係我書包度.我問佢係邊.點知.

佢話'係書包度嫁啦.'我1路行.1路搵.點知冇喎.

我就打俾我呀媽.問佢見5見到.佢又係話冇.我叫佢搵我細佬書包.佢又話點會有.我就算.番到學校再慢慢諗...

到左英文堂.我話冇帶.佢之後又問有冇做.我就答左...冇.唉又要扣分.

到左放學.本身要幫鄭sir整水火箭d野.點知我5記得左要強制性溫習班.是鬼但.5去鄭sir度.

放左果班之後.我就跑去鄭sir果度.睇埋先.Timothy想走.點知俾肥銓捉左去睇...

我又整到自己濕左.鄭sir仲勁.但都5夠大脾勁.XD

出左校門.冇啦啦俾T打...膠的...我咪5理佢囉.><

跟住打算搭van番屋企啦.我又見到有van喎...我梗係追啦.點知佢5停喎.激死.

我之後就走上前1果站搭.勁快有車.

番到去.我就去左ok到買麵包...勁肚餓...又俾我撞到係ok做果個人.

原來佢叫fung.[5係好記得添...]佢問我d問題.但我聽得5好..所以5知佢講咩...好似問我咩花名.5知呀佢問咩呀~~

番到屋企.我呀媽同我講.話份野係細佬果書包度.我頂佢.都話啦.又5信...

最後又係做功課果D...所以省略...今日早訓D先...zzzzzz

發表時間:2009-05-05 10:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]