今日朝頭早.我又遲左起身.汁書包的時間又少左.搞到我汁野都汁少左.
臨出門口前.我同我呀媽講.我份英文self study kit 5係我書包度.我問佢係邊.點知.
佢話'係書包度嫁啦.'我1路行.1路搵.點知冇喎.
我就打俾我呀媽.問佢見5見到.佢又係話冇.我叫佢搵我細佬書包.佢又話點會有.我就算.番到學校再慢慢諗...
到左英文堂.我話冇帶.佢之後又問有冇做.我就答左...冇.唉又要扣分.
到左放學.本身要幫鄭sir整水火箭d野.點知我5記得左要強制性溫習班.是鬼但.5去鄭sir度.
放左果班之後.我就跑去鄭sir果度.睇埋先.Timothy想走.點知俾肥銓捉左去睇...
我又整到自己濕左.鄭sir仲勁.但都5夠大脾勁.XD
出左校門.冇啦啦俾T打...膠的...我咪5理佢囉.><
跟住打算搭van番屋企啦.我又見到有van喎...我梗係追啦.點知佢5停喎.激死.
我之後就走上前1果站搭.勁快有車.
番到去.我就去左ok到買麵包...勁肚餓...又俾我撞到係ok做果個人.
原來佢叫fung.[5係好記得添...]佢問我d問題.但我聽得5好..所以5知佢講咩...好似問我咩花名.5知呀佢問咩呀~~
番到屋企.我呀媽同我講.話份野係細佬果書包度.我頂佢.都話啦.又5信...
最後又係做功課果D...所以省略...今日早訓D先...zzzzzz
|