| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
| 有點感動~ |
分類: 未分類 |
手機由於壞壞地的關係.我拎左我老豆意手機用XD...5知佢話5話呢?
今年同前年1樣.即係我畢業的時候.都係落住雨的.
今年落得仲大.我去到果時仲仆左仆添....- -
我去到之後同我呀媽坐到勁遠.算.理得佢...
完左之後.我就見到羅wing佢地.跟著1齊去食野.
我地1路食.1路搵老師...
見番佢地真係懷念呀~感動......
之前廖志仲矮過我...何B就差5多.依家就......[明嫁啦...]
佢地都大隻左好多....何B超高.同ALAN 1樣高添~
我仲同D老師影埋相添~[5想俾你地睇XP]
行番屋企果時.我仲要送羅WING搭車.
點知把7仔遮爛左....
番到去俾呀媽話= =
息苦しいyiman
|
| 發表時間:2009-05-23 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 49 | »
|