凌晨2點鐘.先同彭成傾完電話-3-"
佢講講下...我訓著左...好采我岩岩好反應到.
佢又知我係點.so佢叫我訓..真係有我心XDXDXD
搞到我1-2點幾先訓醒.醒左之後見到我姑姐.
先記得今日成家人黎食飯.
佢地未黎果時.我就睇電視...再睇電視..
証明左..我真係冇野做..聽人講有好多功課..但我D書係晒學校T^T
如果睇左琴日我打既QOOZA就知點=="
夜晚梗係成家齊齊食飯啦~@@
話提早興祝中秋喎..囧..
跟住..1直冇野做...悶悶悶悶...
yiman上*V*
我最近愛上左...又5算最近既...就係..
影相啦~
以下呢D都係我自己影架~
可能5係好令或好清楚~我有俾果心去影架~
大家十卜下我.好冇??^^
令呢~~
係我屋企樓下影既黃昏~~@@
同上..不過5同角度姐... 秀荗坪...如上...
我愛黃昏~我愛影相...[除左自拍..]