♠charmaine♣生菜仔乂
"幸福的真義,不必言語定義"
[幸福沒有定義,只要能讓自己覺得心情愉快,
而且沒有壓力地生活著,那就是1種幸福了。]
yimancho
暱稱: 生菜仔乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
'點點鐘'
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=]
-3-"
出街街~
悶悶-3-
"lucky day"???
文章分類
全部 (62)
冇聊小遊戲= =

by blog Pitatto!
倉鼠@@




訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 211
今日人氣: 0
累積人氣: 1101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


團圓...食飯==" 分類: 未分類

凌晨2點鐘.先同彭成傾完電話-3-"

佢講講下...我訓著左...好采我岩岩好反應到.

佢又知我係點.so佢叫我訓..真係有我心XDXDXD

搞到我1-2點幾先訓醒.醒左之後見到我姑姐.

先記得今日成家人黎食飯.

佢地未黎果時.我就睇電視...再睇電視..

証明左..我真係冇野做..聽人講有好多功課..但我D書係晒學校T^T

如果睇左琴日我打既QOOZA就知點=="

夜晚梗係成家齊齊食飯啦~@@

話提早興祝中秋喎..囧..

跟住..1直冇野做...悶悶悶悶...

yiman上*V*

 

 

2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


我又愛上左.... 分類: 未分類

我最近愛上左...又5算最近既...就係..

影相啦~

以下呢D都係我自己影架~

可能5係好令或好清楚~我有俾果心去影架~

大家十卜下我.好冇??^^

 令呢~~

 係我屋企樓下影既黃昏~~@@

 同上..不過5同角度姐...  秀荗坪...如上...

我愛黃昏~我愛影相...[除左自拍..]