我成日5打啫...都可以黎下架嘛.
5留CM..算..幫我充下人氣都得架~
請大家多多支持11號既我啦~~!!!@@[傻ing..]
琴日老豆又俾左部新手機我用..
我細佬5知係今年既第5部.定第6部喎-3-
冇咁多掛...佢呢部係輕觸性既..開頭有D5慣..依家都OK啦^^
今日呢..朝頭早去左睇E生.睇完買左盒要DIY既蛋糕..
番到屋企就狂整...都幾考我既手工...我手工差=3="
我細佬番到屋企之後就話我整左成6果鐘都有...[太專心啦我XDXD]
跟著6點就去呀嫲屋企.睇下有冇岩既野令..
我見我細佬有多D野..5甘心><"..我得果少少..T^T
番到黎屋企...繼續整...到依家整得果丁丁咁多.有排..+油囉...
講度+油...彭成將我D功課俾左羅WING呀...但佢去左土瓜灣間屋..
彭成條傻仔呀..仲傻果我.我叫佢.最重要既中史.佢真係淨係令中史喎
不過冇中史書...俾佢激死...仲好似有默書添...咩書都係晒學校
5死就奇..囧...
希望都交到少少功課啦~
yiman上...
|