pen..[[呀傑個日記]]
冇記錯.....呢個應該係[[呀傑]]第二個日記呀....
今次考試考得勁差呀....
我唔可以再係咁差喇....
我要比心機咁溫書呀....
你呢.........
打算點呀...
yimwaikit
暱稱: 呀傑
性別: 男
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
教學xd
2006-09-10
2006-09-10
09090900
新日記
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
pen[[呀傑]]個留言板
牙婷
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


今日係星期一 滿足

今日係星期一呀....又要返學喇...好少少唔開心喇..不過算喇...今日呢...頭就上左堂音樂喇..比左個音樂欣賞我地..不過我入唔到去o既..算喇..冇理過佢..之後就上中文堂..問詞釋..好驚呀...好驚問到我..不過好彩都冇問到我姐..之後就上數學堂喇..冇咩特別..之後就上左兩堂i.s堂...幾開心呀..咁又過左半日喇...之後lunch..都係冇飯卡...算喇..過多一日就唔洗咁..之後就上左堂經公..冇咩特別呀都係..之後就上左兩堂英文...放學喇..好開心下....今日呢..都冇咩特別事發生呀,....打得超少..大家唔好嬲我呀..

刊登時間︰2006-05-30 04:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天


今日係星期日呢... 滿足

今日係星期日呀....好無聊下...早上就訓到10點鐘喇..之後起身就玩電腦喇...玩左一陣就去左整野食喇...今日好想出街呀..但係又冇人同我出...唉..個個都為考試努力緊..而我依家仲係道玩緊..不過我諗住6月開始禁玩電腦喇...考完8科先玩返..不過我都會打日記架...大家可以放心喇..今日冇咩講喎..好喇...就講下星期四發生咩事喇..咁星期四果日..出靈修架嘛..咁我冇諗過去喇..行下行下..見到淑明姐送紙巾返學喇..佢叫我去靈修喎..佢都傻架..如果我想出的話我就會出喇..唔洗你叫都會..但係如果我唔想出的話...咁我就一定唔會出喇...不過佢咁講都好o既..依家佢地好少搵我..可能因為知道左咩事..or放棄我喇...不過咁仲好...唔洗有人煩我...講講下逋到離左題...之後我就是佐作左一個十話喇..話我今日唔得閒..下次喇..之後佢就冇理我喇..就係咁喇...今日都係打得好少呀...希望希望得閒o既時候會打多d比你地睇喇..

刊登時間︰2006-05-28 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


今日有d唔開心呀 驚訝

今日呢...係假期呀...本來約左人出街..但係佢有個朋友生日...所以就留係屋企喇..玩電腦,..玩左一日呀...覺得好浪費時間呀...不過又真係好好玩喎..算喇,,,6月開始...我就唔會成日玩電腦...會睇多d書..做下其他野喇..今日唔開心o既事就係....就係屋企隻龜龜死左呀...嗚嗚嗚..隻龜龜同我由細玩到大架..唉....隻龜龜死左..可能因為老喇..唔知道呀..好唔開心呀..哭左出泥呀...唉..希望龜龜係主果到會開心喇,,今日同前幾個星期一樣....都係冇返聚會....唔想返囉...中間o既原因..本來得兩個人知道...但係佢講左出泥囉...我唔會再同佢有咩關係囉以後..叫左佢唔好講..佢係要講...果時開始我已經對人冇左信心囉..人..個個都係咁..話唔講..最後都講左...唉...今日都幾唔開心...希望聽日會開心d喇..

刊登時間︰2006-05-28 02:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]