| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
今日好開心呀  |
今日呢...好開心呀...終於到左星期五喇..可以玩電腦..訓..好多好多野可以做呀..哈哈..講返今日先...今日呢..早上上左兩堂i.s喇.,..幾開心下架..之後就上左堂地理喇..都唔錯的說呀.之後就上左兩堂好悶o既英文堂喇...果時真係好想訓架...果時真係..真係累到呀..終於到左lunch喇..張飯卡洗左呀..所以要等等..好苦下呀..不過算喇..都係自己唔小心姐..之後吃完飯就去左睇學校個全年展覽喇..好多野睇呀..睇睇下..打鐘喎..冇得再睇睇呀..果時有d唔開心..比我睇多一陣都唔得....之後就上左數學堂喇...好悶下呀又係..之後就上最後兩堂中文堂喇...默書書..得一個字唔小心寫錯左..90分都應該有掛..之後就做工作紙喇...無無聊聊又過左兩堂喇..放學喇..果時真係好開心呀..終於可以做一d平日做唔到o既野喇...之後就去左買少少野食喇..之後就返左屋企喇..之後就想管板喇返到屋企...點知手機區改左做一個大區喎..仲加左手機鈴聲...依家我有五個板管呀...幾辛苦下呀..不過幾開心呀...ling姐咁信我...之後我就改板規喇..打板規...之後就去左婚姻介紹所睇貼喇..之後就去左盼望區喇..成日都管緊板..都好開心下呀..之後都冇咩發生喇...夜上頭先玩左一陣卡巴拉島喇..升左1lv...之後就冇玩喇..到左依家..好累呀..又係時候要訓喇....今日打得唔多唔少..下次想打多d o既時候會打多d喇..
|
| 刊登時間︰2006-05-27 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |
| 今日幾開心下呀.. |
今日呢..都幾開心下架.,..早上..上左兩堂中交堂喇..之後就上左堂i.s喇...miss lo好火呀佢,...20號佢抄功課喎..咁比我都會男喇..之後就去上英文堂...去左mmlc喇..去睇世界紀錄果d野..開開心心又過左兩堂喇..之後就lunch喇....上左圖書館....無無聊聊又過左喇..之後就上左一堂中史.兩堂p.e喇..之後就返左屋企喇..今日都冇咩特別事發生喇..兗得超少野呀..下次會記多d架喇...[其實有咩未講架..不過依家好累喇.聽日先慢慢打喇..] |
| 刊登時間︰2006-05-25 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三  |
| 今日就ok喇.. |
呢兩日都冇咩功課做呀...幾開心下架...講講今日先.今日吒..星期三喇...話咁快就星期三..昤間真係好快過...又差唔多到左考試o既昤候喇..我要比心機咁溫書書呀..好...廢話就講完喇...講今日o既事喇..今日呢..都有d累累地架..不過算喇...今日第一第二堂係電腦堂呀..幾開心下...之後就上左音樂堂..之後就小息喇..之後就上地理同經公....成曰都幾開心架...之後就到左lunch喇..我地係到玩泥玩去..好開心呀..不過呀俞玉華就好唔好彩喇...就人打中左...不過之後都冇咩事...之後就上中文.英文同數學喇..中文同英交就唔洗講..係人都知道喇..數學今日去左做bca...又玩左一堂喇,....之後就放學喇..玩左好耐電腦呀..不過我之後都唔知道點先可以唔玩好...好驚到時又唔得呀..唉..希望主會幫我喇..我真係好想唔玩架..但係又真係好好玩..所以就玩囉..依家都夜喇.,今日打左超少..希望大家唔好介意喇.. |
| 刊登時間︰2006-05-24 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|