|
今日11點番去學校幫手呀..
又係又上又落∼係上面做做下..
冇晒雙面膠∼去買啦..買完之後番上去∼
好攰喎..冇得塔升降機..慘爆><...
之後上到去miss比我地睇相同請我地飲野∼
之後佢話要開會喎..咁我地未整住先囉..
之後佢開完會番番黎..叫我地出去食野∼
食完之後2:30番番去..
同埋買多次雙面膠...
miss同我地塔升降機..佢係1樓出∼
佢叫我地去地下出..有個唔知咩人話我地喎..
on既..miss比我地嫁∼
之後彤番屋企拎錢..
拎完我地去食野..我地食完野行左陣..
彤話抽yes卡..咁未去囉∼
我冇1蚊..so冇抽到...
之後去合興換野..嘩..佢超正喎..
換到twins呀...
之後走左啦∼遲左番去..
番到去..好多人企係門口..
笑死我..好似歡迎我地咁...
我地做晒d野去搵miss..
搵唔到呀..搵左好耐..又上又落..
之後上到去見到miss..
miss話整埋d膠就得喎∼咁未落去整囉..
整完諗住去屋仔..個黃姑娘又唔係度喎..
之後就番屋企lu..
番到去冇咩做..又上唔到網喎..
未打去寬果度囉..之後就上到喇><
好happy..又幾日冇上過網喇∼
之後就打番d日記..
|