最近"煲"緊 --守護甜心
~今日有得睇
~期待中
~好想睇lamb 無聲天使
~星期2--10:00pm~
太晚了~唉...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
復活節冇得去北京lu~
t.t
不過~我想去台灣多d
cause~我想去個到買書牙呢!
復活節搵日去行下街玩下啦~~
今日好unhappy~!
專題做到死下死下,但係吾得牙
亂七八糟~~~~!!! t.t help!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pe堂跑9分鐘~點知佢話16個,雖然我冇數但係我係慢ki一個
ki話佢吾只咁少~
而且有證據
2a班有人聽到佢地講:2d冇可能跑到咁多個圈,減左2個嗃!!!
去死啦!你跑得慢咋麻!!!~哼!!!!!!!!!!!!!
激死!又否比自己人數自己人...公......(閱讀全文)
今日係度等個miss,
其實好耐,
不過算了!!
見佢之前,
張sir 行埋黎講:你地等我ar?
我答:梗係5係啦!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
詳情:
日期:12/7-23/7(12日)/26/7-6/8(12日)
地點:中山大學附屬中學
廣州江南中......(閱讀全文)
中文統測....
寫左eng~冇左3分/
有兩題冇用完整句子(吾知原本要咁用)~
冇左3分=6分....
31.5/50~
明明可以高過旺嫁....(佢34)
有d無奈...拔尖...專題...話我自己攬上身...
你自己冇主動做過咋麻!?
做又做人地已經做個d!
又話吾滿意問卷...你比過意見,但係你又冇作問題牙?
稔問題都稔死我啦!!
我都要耍手吾做,但係你會做咩??
有兩個人吾做都算?
點解又係我???
好想學ki咁,冇之前咁辛苦牙~~~t.t
我已身心疲勞了.....help!!!~