|
|
| 得到自由啦>> |
XD>>喔YAYA 今日超爆開心呀 得我自己一個係屋企呀,哈哈 阿爸'阿媽番左工 細路又去左旅行 ''得番自己一個係屋企 感覺良好呀^ 好自由呀^ YAYA 不過^得陣要落去買早餐食 呵呵 '' 嗯知食咩好,得我自己一個人 ''諗住叫外賣''''不過叫外賣都唔知食咩 '' TWT 失 敗''
而家 總係覺得D時間好快過 自己想做架野又嗯可以立即去做 ''不過咁都好' D野可以慢D做 咁生存既時間間接又會多左啦'' 嘿嘿'' ))唔知自己係度講緊咩 呵呵
|
| 刊登時間:2007-02-12 10:29 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 做完好多野>>好攰呀'' |
今日成八點鐘就起左身啦>>一起身..就見到我細路坐係梳化到睇緊電視'' 哈哈..佢睇電視個樣笑`死我啦 XD''之後阿媽打電話番黎叫我要洗野..>> 話要就新年 要開始洗..>>呵呵 洗左3個幾鐘頭先洗完 真係攰死人啦^ 呵呵 聽日全日都係我玩哂''呵呵 開心))ING |
| 刊登時間:2007-02-11 02:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 19 | »
|