|
|
| 星期二'' |
話咁快就星期二啦'' 今日好快就過左啦> 朝早'' 校長{{好似係 話要整番好D頭髮'' >V< 如果{{夾番D頭髮 兩邊就好似冇安全感咁"' 因為{{空 KAKA^ 第一堂就好晏訓'' 到左中文堂 MISS又冇番 >>所以有老師黎睇堂}} MISS就播左''花好月園俾我哋睇>> KAKA 好難先等到>>放學牙''}} 同阿燕佢地一齊..YUI就早退左'' 唔知做咩事呢?! 嘿嘿'' 唔打囉 要出去食飯<<
|
| 刊登時間:2007-02-27 06:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好大風牙'' |
終於係大陸番左黎啦{{已經第二日啦^ 今日同李寶玲&TInG去左北江牙>> 呵呵 >< 買左{{夾}} 閒下閒下>> 見到電左髮既倩儀>> 呵呵 但都係睇唔淸楚>> KAKA'' 之後就去影貼紙相牙>> 呵呵'' 影完之後>>想食野>> 諗住去買野食>> 但之後又唔想食''' 就搭車'' {{返屋企''啦 嘿嘿 ++返左屋企>> 阿媽佢訓左覺 == '' 之後就入房 冇幾耐又訓左啦 ''嘿嘿 今晚好早食飯牙'' 5點幾就食完啦>> KAKA'' |
| 刊登時間:2007-02-23 06:09 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 19 | »
|