|
|
| 2007-03-21 |
好耐未打日記'']] 5點幾就起左身啦''
第一堂'係度做工作紙]]
上D.T堂''哈哈'']]個電話::折斷左2份'']]要痴番
食飯::全部食哂'']] }}因為好肚餓 之後,,落左去,,kaman請食雪條
聯課..冇野做
等到放學::等YUI]] MEIMEI sisiter請食野''kuu]]
|
| 刊登時間:2007-03-21 07:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好熱牙 |
今日D天氣好熱牙>>搞到成個}}後面都濕哂 呵X2 總之就好熱啦''
>一朝早起身,,就打左好多}}黑嚏'' 俾我媽聽到.. @V@ 食完早餐先7點''諗住訓到一陣>點知訓下訓下..就過左啦''
''好彩又打電話俾阿蕊}}唔係就死得 KUKU''
到左YINYIN樓下,,得佢自己一個係度'' 好彩{{好彩{{
番左學}}到上數學堂'' 原來要TEST'' HA}}好多都唔識牙''不過都唔理啦
到左聯課''好好玩牙'' 同脫衣佢係度玩}}嘻=
到左放學}} 同阿蕊..YINYIN佢地一齊放牙..阿寶佢要留堂牙''所以冇等到啦
之後就去左OK食雪糕啦''@V@ |
| 刊登時間:2007-03-02 07:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 19 | »
|