| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 17 日 星期一  |
| 2008-11-17 |
分類: 未分類 |
琴日落左去打波
打到11點幾有'龜'
之後去左公園到
1點諗住返屋企
行到一半翠平諗起有野未講
我地就停左係到傾
之後華dee見到我地 佢都過埋黎傾
傾傾下見到'細佬'
係到傾d好白痴既問題
冇啦啦又有3隻龜'過黎問野
問完佢地走左
之後過冇耐
見到PTU
我地就走 因為唔想俾佢地煩
最後都係俾佢地''豆''
好Q煩啊...問3問4
之後去左亨逸個公園坐
一坐就坐到2點幾
返到屋企 3點到訓左 LU
返學好眼訓
我有齊7仔個7個公仔啦.

|
2008 年 11 月 16 日 星期日  |
| 2008-11-16 |
分類: 未分類 |
琴晚11點落左去
落到去見到文綺 嘉琪
同佢地吹水
唔記得傾到幾點..
佢地返屋企
我地坐左陣都返屋企了
2點幾訓
1點起身
3點再訓
6點起身
哈哈 訓胞了
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 189 | »
|