早上5點幾先訓
9點幾要死起身
但其實我遲左起身
之後返學練波 (曬 --> )
練到12點幾收野
之後我地係學校玩
((其實每個星期6練完波都係我地既私人空間
因為冇老師/校工理我地 有時d校工仲會同我地玩))
係學校玩左陣訓著左
訓下又醒下''
之後玩到2點幾冇野做就返逸東
係我地行緊去東薈城個陣
有個外籍人士問我地Ymca點去
我地又唔識點同佢講點去 因為佢自己開車去
最後肥肥好勇敢咁上左車 帶佢去
返到去
我返左屋企先
之後落去打波
其實我係學校玩個陣以經好眼訓
返到屋企係 ''攰''
但又好想打波
so我都係死左落去打波
7點幾返屋企了
返到去個人散曬!!
|