24-08
夜晚過左翠平屋企
個個玩到6..7點就訓左啦
10點醒左
起身睇碟
之後芬芬醒左
我地就返屋企
返到去冇訓....
5點幾落去打波
25-08
夜晚落左去搵彰.because佢今日生日
落到去冇咩點同佢地講野
都係係到坐
之後佢要走
我地過左排球場
之後同芬芬.翠平.春華.肥楊.洪過左後樓梯玩大富裕
芬芬話要返屋企
得返我地幾個...去左羽毛球場玩
玩到6點到就回家了
翠平上左我屋企睇野
我就去洗白白
8點到佢就走左
我就去訓教教豬
訓到5點起身
26-08
夜晚落左去玩大富裕
係一號玩左2個半鐘都未玩完
之後個個都攰 咪唔玩lo
4點返屋企了
今晚有d悶.........可能個個都攰啦.
|