呢2日一夜去左愛丁堡訓練營
原本呢個camp係俾中六去既
但因為多左位
所以我地先去
去到我地都係做helper
唔洗分組
玩左挑戰撘同攀石
夜晚我地3個同一個啊sir訓18個人訓既房
我地4個人玩左好白痴晚game
玩得好癲
由11點幾玩到3點到
5點到我就訓著左
8點幾起身
食完早餐
中六個d就要去玩
我玩左攀石就返房啦
因為真係太熱同太曬啦
返房訓左陣
點知俾中六d人叫醒左
話借沖涼房wo~!!!
2點總結就走
返到屋企好想死去訓
但返到去仲有好多野做
做唔曬d野都訓唔到
夜晚食完pizza睇左陣電視
發覺個人真係好似散左咁
又攰又眼訓
一訓就訓著左
-我地輸左要扮香港小姐同戰爭人物
仲扮左好多野
呢幾日都係 係屋企
冇落去打波 個人好攰 冇心機打 >n<
夜晚都少落
係屋今真係好悶 但又搵唔到一個理由令自己想落街
有時都會有理由想落既
...................但...........唉.......................................
何今日好攰啊 做左好多野
苦呢幾日都冇床訓
呢唉~~~唔好問點解
其實不了解你
25號都唔知去唔去到.....
不是我不想給你一個答覆
呢排個人好容易發脾氣
仲有D神經質