下雨天
考試的第一天
好幾日冇打qooza啦
呢排有咩做.?
都係返學.
lunch time都係落凡art room都幫miss手
卒時放綮都會去
呢幾日少左打波
都係今日放學打左陣
下個星期就要考試啦!!>一<''