30/4
返學
派左成績表
成績下跌(雖然平時唔係高)
>n<""
夜晚同芬芬 翠平出去荃灣大會堂睇可譽周年晚會
D節目都算唔錯既
睇完高佬過左黎 9行左陣返TC
返到去都係好似平時咁 9坐 9吹
1/5
同燒賣出去行街~~
""累""
行到8點到佢同返TC
返到黎接埋芬芬放工..
係樓下坐左陣 係到吹水
之後返屋企沖完涼
再落去坐!!
4點幾返到屋企
發覺唔想訓
諗左好多野(煩)
好 想 返 工 啊 !!
回想起當年'S趣事 想回到那時'S歡笑中
沒有虛假'S笑容 只有天真的快樂
想想現在 我真的不快樂
有時還會流下無奈的眼淚
|