H!**今日我10點半起左身..打左比牙彤姐B**之後
佢同我講佢牙媽突然約左佢出街=]]我就話咁下次
先喇 ...佢就好喇..大把時間**跟住我就玩左電腦
冇幾耐,,!CQ就輕輕地喇 \/\--之後就用左第2個!CQ黎
玩..卡卡 ,,玩左陣..我終於玩得反喇..就同左牙W!NG
電 ...之後就有FD打黎約我出街玩..我就話好牙..
之後我整野整左好耐..嘰2..食完野先出門口=]]跟住
出左門口落牙W!NG屋企叫佢送我..之後就拎埋佢條
鎖匙..:::+,,-*哈2!``我就去到市中..見到FDFD喇..就1齊
行..好好笑牙..佢系咁推錯門..[[人地系推...佢就拉]]哈2..
之後刀系咁行錯路=]]=^=``!我地大概系4點幾反到黎 ...
之後反到良景去左千色**之後就上我屋企睇碟/\/\**睇到6
點幾就走左..卡2=]]之後我系屋企冇野做..沖完涼..食完
野就去芷彤屋企玩..玩到12點幾就走左喇=]]T^TSOR=]]
芷彤姐B**之後我就反到屋企玩電腦打日記=]]T^T今日
同左牙lOK+小忠+牙彤+芷彤+牙琪+牙康+綺盈+牙欣=]]
傾電電 ...嘻2`!吾傾喇...同好多人傾左!CQ牙../\/\**牙彤+
失約牙>''<牙彤..你真系同佢地做反好朋友就算..諗清楚嫁
喇=]]吾好後悔牙..T^T你吾想咁煩就吾好做子妹喇..做FD喇
=]]你只系同牙l!NG+我做子妹牙...你諗清楚牙..吾好錯..牙
不過起碼牙l!NG+李淑有同你講SOR牙..但系做FD刀好既..
我雖然吾中2李淑賢**但系佢刀吾衰得哂..子妹牙彤..永
遠支持你=]]>3333<
|