《''自閉妹,,=]〞xD蠢
H!**我今日10點幾起左身..同芷彤電左陣 ..又訓反..跟住11點幾又醒.. 又同左芷彤電 ..之後又訓反..12點幾起左身..又同芷彤電..玩!CQ*卡2.. 之後玩電腦..同左芷彤玩..牙W!NG..小忠....夜晚就同屋企人食飯..之後 玩電腦..同牙彤傾牙..嘩卡卡.. 我吾中2D男仔咁牙..???!! 乜個個男仔刀要咁嫁咩..!!!