今日我12點起左身牙..
跟住芷彤就打黎叫我去唱K喇..
佢話系牙lOK+家希講嫁WOR**
之後我咪搞店野打比芷
彤囉..
落到去..
D人就話吾好唱K..
妖..昆9我落答....
好喇..我巳經憫憫地嫁喇..
牙康仲要搞我個頭..
之後牙
嫂叫我地去元朗喇..我地咪去囉!!點知行個圈就走左=]]
我明明約左個FD嫁..同佢好耐冇見T!M..
吾講得/\/\**
之後芷彤又發我脾氣..
話我吾陪佢***我好憫喇..
咁明明
我約左個FD牙 MA**
之後我刀好嬲喇..最後我刀去左唱K..
我唱左好多首牙..**
之後唱完..打反比我個FD**我個FD好
冇嬲牙..哈2..之後我話左比我FD聽1點30走..妖..芷彤系吾系玩
野牙..又話10點30走WOR**等我同我個FD講完先講..遲吾遲D牙..
之後刀好憫嫁喇..佢又話家希叫我地即刻去BUS站..
話完部人等
緊我地..好喇..我咪跑囉!!
妖..芷彤系吾系玩野牙..好撚憫囉!!
我地跑咁撚快有撚用牙..
去到冇撚人..等1陣先有人..好撚憫囉!!
點左我咁撚多次..我吾撚再聽佢地講喇..妖..屌牙..
之後刀冇乜野..
反到盈豐囉!!我隨左隻戒指牙/\/\--卡..之後同幾悶下..就10點30走左..
之後搵左牙哥..[[小忠]]落黎玩..玩到刀幾開心..系咁比我串..卡22..
低死..哈2..K!D子牙..之後玩到2點30就反左屋企lU**
牙哥就打黎..
傾左陣..無喇喇CUT我線..車..吾采佢..
我就玩陣電腦..玩到4點到..訓左..
冇落去WOR**卡卡..吾講喇..BYE>..<
|