H!****我今日12點就比人嘈醒左喇..=口=""魚!慘牙..""唉之後仲要
拎碟比芷彤..牙康同牙沼都去左芷彤屋企xD=]]]比左隻不良影片
]]不過我就去左市中拎野 ..拎完大概1點到就反到良景!!去搵芷彤.
..-口-**好友力"""之後去到都冇野做 ..==]][[姐B]]芷彤話牙康同牙
沼係6樓樓梯口到9坐 !笑撚到我牙..嘰2^/\^之後好似去反我屋企
咁/\/\""睇反佢地冇睇果D::::跟住就睇左陣好撚悶..佢地比牙嫂吹..
我地就訓攪**佢地就走左lU+==唉!!之後訓到4點到就比人嘈左起
身""冇攪好訓 ..之後就落去盈豐到9坐..玩牙果D**米又係咁 ........
冇乜點!!之後過左陣..6點到..佢地就係到玩鬥食得最快xD=]]好好
笑牙..笑撚到我牙../\/\**佢地係到玩得好撚激牙..我地係到睇
口o口**!? 佢地就睇有冇野食買..卡2..睇完..芷彤牙媽打去[[姐B]]
手提到""叫佢後屋企果D!? 我地就走左lU**我反到屋企同左芷彤
[[姐B]]+牙康電---就同老逗出左去還碟**還完碟我地兜左去盈豐
走 ..之後見到牙明+ 兩條腸仔口個哥哥+牙嫂+美玲***之後佢地
走左..牙嫂先見到我=xD=]]牙嫂同我笑..牙嫂好怕羞**之後我反
到屋企見到我之前再之前條仔--佢仲未比野我牙!**之後又見到
歐偉+之前條仔+牙t!M+5知邊個***好好笑..今日無喇喇見到好多
熟人牙 ..xD=]]驚驚^)" 嘩!!!到左最後喇..我地反到屋企大堂**1
出鐮就聽到好嘈..原來有人嘈架!!之後原來係爭垃圾***仲要報警
t!M**好好笑..睇到我牙.. 之後就即刻反屋企睇[[識法代言人]]
xD=]]//**講完lU***ByE***
|