今日2點先起身=]]之後就搞店野打比芷彤+牙康..佢地搞店就去
我留下接我..卡2/\/\***之後就比左野牙w!NG..比完之後就玩
左陣..叫左牙B!出黎**傾左陣走左lU***去左盈豐牙..玩左
陣..好快就到5點半lU::::之後牙沼同美玲都鬧架牙..牙沼叫
佢地成班5好同佢玩t!M***之後牙沼都走左喇!!!我地就同
牙lO!<玩..玩得好HappY***卡2..牙康又嬲..好撚5店囉--]
]]5撚好玩既..車..]]之後我地7點半就走左lU***反到去..
芷彤就打多次比牙w!NG***叫佢陪佢Wor ..之後就去到
京都lU* 我地就坐左係到傾左陣..玩左陣就走lU=]]走之
前見到小忠+歐偉+牙B!+賢仔..仲有好多..牙B!問我地去
邊---我地就話反屋企+死..之後就好似小忠講左句[[兩條
粉腸]]歐偉問反牙B!話我地去邊..唉..5想見到偏偏又見
到..慘--=]]之後我地就走lU*]]反到屋企都5知做咩好
..咪又係咁過..夜晚同左芷彤+牙lO!<電..冇lU***
之後同芷彤電完..無喇喇有個人打黎話佢係牙
康..我5撚信囉..牙康今日先嬲左我..佢都痴撚
線!!同埋牙康都5係咁既聲喇..扮都扮好d喇..
白痴仔…邊撚個玩我電話牙..5撚講lU***其
實芷彤今日入左cc搵牙w!NG..歐偉佢望到
實1實牙..比左機會佢見歐偉lU***不過我
點都要見小忠…!!!
|