H!**今日同平時1樣**5打喇..牙沼又同芷彤好
反喇***/\/\***我今日同家希玩得好開心牙*****
同埋牙lOK**卡2=]]+埋2條友仔**嘰**唉**其
實E+有好多歌詞岩我嫁!![[可惜他有愛侶---還可
怎麼珍取**]][[別再做情人!!做隻貓!!做隻狗!!不
做情人!!做隻寵物至小可愛迷人**]]和你不揪不
采最終只會成為敵人**]]哈*乜肥妹好令咩***卡
2**好撚想嘔***[[D人咩眼光嫁***算喇—佢又5
系我邊個]]車*之前咋**又5系E+..5好理人地喇
**小燕**做8婆5好既*其實T^T**我好撚5GUR
囉]]佢中2肥妹**知5知我5GUR咩先**我5GUR
既系佢中2D肥妹**話哂我同牙琪刀系佢之前條
女牙**我地自認靚過佢牙..影衰哂D女仔**卡2*
不過算喇**我發覺我同牙lOK+家希玩得好開心
**唉**我E+雖然分左手者**但系刀玩得好開心
牙/\/\\/=]]過得好開心牙***我5會再相信D仔囉
””我對感情冇哂信心喇\//\\/***又有咩信心牙!!!
我其實想講[[我跟本5中2牙康***唉!!!為何我要
為牙嫂受哩種苦哩???我5中2佢更加5中2比
佢錫+拖+抱**]]但系牙嫂系到+牙嫂5系到果時
刀有佢班仔睇**@o@**但系今日家希問左我1
條問題**好突然囉!!我刀5知點答佢!!佢問我你
中5中2牙康**我又5敢答5中2wOR..牙康又
系隔離**點答牙..答中2又對5住自己***答5中
2又比佢聽到..**又hURt..到佢***唉**其實我當
時1腳2船***系5好**但系我冇得揀**諗反起
覺得自己5系好好**覺得自己好衰**我要介手囉
!!>w<**家希系大佬**不過佢好好牙/\/\\/**牙lOK
刀系&***卡2..好中2同佢地玩!!嘰2**[[手鬆點--可
不可--避免每次節慶也得1個--情敵就在附近也許
刀開心過—跟公仔同座]][[他不準我哭—怎麼可2
哭*分手總會有1臉笑容--]]分手刀5可2喊嫁***我
有我性格—5傾喇..聽日再打**
|