今日我7點起身反學**之後反到學校
就玩左陣..開始早會..跟住我地就上
班防lU***1路行1路玩..牙S!R冇
理牙..卡2..之後就入班防!!牙沼同芷
彤散左..我好5開心***=^=’’之後就
上中文**老師冇反..我地就系到玩..
之後就小息**同FD玩左陣..就上英
文堂冇野做!!就死!!之後好似美術堂
牙…我地上得好開心..我仲玩到癲左
T!M/\/\**之後食晏lU..冇乜MUD咁
**我寫左封信牙彤姐B***之後就好5
開心牙..跟住 數學喇..我係到劃公仔--
之後就普通話!!!考口試***我地冇野
做就玩喇..放學同牙K!U反到我屋企
就玩左陣..打左比芷彤***佢好5開
心..跟住我又要拎野比牙彤***反到
學仲搵5撚到牙彤...之後就比左青蛙
***就走左…牙K!U佢好似要搵朱系
***我地就走左喇…去到盈豐…牙沼
就同芷彤好反喇***玩玩下..玩到7
點幾就走喇..我地就反家**同左迪迪
仔+牙康反屋企…/\/\\/--反到屋企同左芷彤+牙康+牙沼+牙迪+牙W!NG+牙B!傾計仔---5傾lU..卡2***
|