今日我7點半起左身=]]之後就同平時1樣--
反到學校都冇乜野..第1堂中文就訓左攪喇
=]]車…訓左1陣間就做作文**做完就小息
lU***小息都冇野做 ..跟住就第2堂英文***
5係5想上牙..英文成堂得對倦!之後就社會
喇..我地派左倦**得果36分t^t..我做做下訓
左攪===]]]卡2 ..之後就午膳lU..]]我地冇野
做..食完飯就玩左陣..音樂lU..***我上堂訓
撚左…班仆街玩野..哈2..我仲同佢地玩埋1
份***之後就中史喇 ..我地上佢堂..成堂得
做中史作業..冇野做.=]]之後放學都冇野做--
妖!!朱系耀佢好撚煩牙..佢叫我做完作業先
好走..我彩撚佢牙..哈2..之後4點鍾反到屋
企=]]都冇野做..打左比芷彤..要落去牙..我地
就同牙康鬧架***之後去到盈豐就冇訓傾…
牙沼就搵芷彤傾計..之後牙沼都好興..話咩
商店厄人錢”””好好笑.. 跟住話咩燒9果間
商店既野..嘰2**之後都好似冇野做..我同牙
康咪同平時咁..[[[再見亦是朋友]]咁樣..哈2.
.之後我地見反[[家希]]牙..好掛住佢牙!!佢
岩岩出反黎..好開心牙..我等左佢好耐喇..不
過佢好似好5開心牙..跟住我地就同佢傾左
1陣=]]佢都開心反D***之後就走lU…哈!
反到屋企!!!我就訓攪喇…之後我老逗又好
撚煩=]]5撚理佢..之後都訓撚左..芷彤有打比
我T!M***=^=之後我醒左..就食飯..食完就
同左牙康+牙沼+芷彤+牙嫂+牙哥B!B!傾
T^T傾完我就打日記..打完就同牙康+牙B!
+牙嫂傾牙../\/\***我同牙B!傾左好多野嘩!!
5傾喇…我聽日再打喇..ByE-==〞]]
|