H!/\/\**今日我7點起左身..睇醫生**睇完就反到屋企打比芷
彤**冇人聽就走左去訓攪lU**之後訓到成12點3就起左身
喇!!!之後打左比芷彤***芷彤話又同牙沼散左喇**佢尋日原-
本好反既!!之反e+又散左..芷彤話牙沼原來係因為牙嫂先同
佢齊***仲話佢中2左力琪..妖..好撚憎力琪牙t^t之後芷彤就
同佢散左喇..我搞店哂野打左比芷彤話黎佢屋企..之後我打比
芷彤刀2經系3點幾喇..我去左芷彤屋企同左牙康電**之後就
落左去喇***我地落到盈豐1個人刀5見**之後慢慢見到喇..
牙康+牙lOK..+家希黎左..卡..跟住就同左牙lOK+家希傾../\/\**
好好傾..xD=]]之後就9坐陣…好似4點半喇..我地同牙糖傾…
卡2***傾左好耐..好快就到7點喇..我介手仔牙/\/\**嘰2*****
介左7條牙..好開心..聽日再介..之後我走之前同左良哥+lOK+
家希+文西講再見..就走左..之後就反到屋企**冇野做..打日記
lU***5傾喇bye**
|