| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 21 日 星期六  | |
| 2007-04-21 |
今朝比人嘈醒左....諗住出去睇電視...
但一出到去...就知...冇可能
跟住就返左去發毛....
之後就落左去食反...但想食既又冇得食....唉
返到屋企又發左陣毛...之後佢又煩我.....
好似我次次開機都唔方好野咁...睇實晒....好想ko左佢= =
搞到我日日都唔想返黎...唉
|
| 刊登時間︰2007-04-21 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 50 | » | |