今日遲遲少少返學.....返到去諗住做TSA 原來唔洗做....早知琴日就早D訓啦 今日派左PHYS.....D成績都係唔多好.....唉 LUNCH同左朗朗食......冇同佢地....有時咁樣樣都幾好.... 數學堂做TSA= =....晒時間....D野都唔係F.3既~ 今日都幾開心....知多左D野.....同知道左一個人既真面目