今日返到去都冇乜野既..... 到左上E&RE...發發地毛咁過左 到左ENG.....悶到我想死....雖然係作文都叫有D野做下..... 但唔知點解過左尼堂..今日就DOWN DOWN地...... 好想打{你}呀~~ 到左放學.....果個乜鬼TSA...晒時間 做完第一份果陣我訓左= =阿SIR過黎叫我..... 但之後我又訓左= = 總之今日就係悶同DOWN DOWN地啦~~