| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 7 日 星期一  | |
| 2007-05-07 |
今日一返到去就即刻做數...做數....
CL都幾臘訓= =
CHEM知左自己幾分...就知自己係冇睇題目= =
英文...多怪自己多手整壞左枝筆.....好彩陳彥豪幫我整返姐....
到數學.....佢話CHECK堂課..原來我仲係做少左= =
搞錯...仲要冇帶NOTES...做多10題= =
PE....正...同翀翀打波...最尾先最好FEEL.....但我打得唔多好
放學去左幫余政入數....岩岩好夠時間入去....
之後翀翀就跟女走左...唉.....灰晒~~
返到屋企就訓左LU...太攰~
|
| 刊登時間︰2007-05-07 11:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 50 | » | |