今日晨早咁就起左身....落好大雨= = 一d都唔想返~ 返到去....果陣發覺翀翀都未返= =打比佢叫佢起身 之後我地去包紮....到第二次果陣hei哥紮住翀翀 勁好笑...一見到佢我就忍唔住啦.... 唉..... 但係我好快就走lu~~
之後去左飲茶...返屋企就開始游乾水 win左$4x...但表哥一落埸就連食9舖=口= 但我最後都win左$3x咋...嗚嗚嗚 d功課最後一樣都冇做過~~ 唉....聽日點算