最新因為ST既關係....
冇開電腦...我係咪好乖呢^^
但係測左3日...都係覺得自己之前做咩唔溫多D呢~~
BIO...唔識串D字
MATHS...有一條睇唔明問乜
CHEM...直頭係唔識做
講到低都係因為英文差...唉~~
講返今日....今日上數學堂
呀美輝係到教大家買六合彩...很有趣~
又話遲下會教埋賭馬喎~~(有D期待)
返學果時...同JACKY行左一陣
返到屋企...我竟然係到睇卡通==
發覺而家D卡通片非常白.....G
睇睇下就去左訓教LU
好耐都冇試過訓晏教....好正~~
|