| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 28 日 星期一  | |
| 2007-05-28 |
今日返夏令....樣樣都早左~~
小息好似冇息到咁.....勁快完
數學堂...發覺堂課勁難.....同TSA係兩樣野= =
之後PE...做掌上壓.....余政未開始果陣d動作超好笑~~
我就做得好少姐......翀翀就勁囉...10x唔記得左= =
之後返學去左同jacky食lunch
之後又去左大眾吹水= =(點解要係書局吹水)
吹到3點幾先返屋企........返到去發覺原來佢唔知我而家返緊夏令= =
咁...我以後咪..............^^
|
| 刊登時間︰2007-05-28 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 50 | » | |